nedeľa 8. januára 2012

The JointVenture jam w/ Ben Shallis

Myslím, že to bol môj prvý tohtoročný koncert, 6.1.2012 v Taverna Blues Pube v Zemnom. Ešte v Decembri mi Feri zavolal, že priateľka jeho dcéry prišla domov z Austrálie a priniesla aj svôjho manžela, Bena, ktorý je mimochodom spevák. Feri ho zrejme presvedčil, nech si s nami zaspieva. Tak sme teda zostavili zoznam niekoľkých skladie a rozposlal som ho ostaným členom.
Auto sa naplnilo: Miško z Hajlok Blues Bandu; náš kamoš a neodmysliteľná súčasť večšiny našich koncertov, Maťo; Robi, ja a moja Sylvi. Boli sme na mieste činu prví, tak sme sa rozložili a počkali si na osud.
Onedlho dorazil Feri a Leslie, ktorý sa práve vrátil zo švajčiarskeho vystúpenia. Povítali sme sa a zaželali si tie najlepšie veci do nového roka. Potom prišiel Ben, ktorého každý z nás videl po prvý raz a bolo to zaujímavé :D Musím však dodať, že je to veľmi príjemný chlapík, nie výstredný a ten typický "down to earth". V Austrálii, konkrétne v Sydney hrajú s kapelou Panorama http://www.southbeat.com.au/bands/Panorama.html a sú údajne najlepšia tamojšia cover-kapela.
Koncert sme začali najprv ako TJV obohatení o Miška na gitare (ktorý mojim ušiam ešte pred koncertom zalahodil pár kalsickými skladbami z konzervatória, kde má aj učiteľskú prax. Hral nádherné veci, Silvi ich aj poznala..popýtam sa neskôr). Zahrali sme asi 5 skladieb z nášho repertoára a potom sme zavolali Bena. Hralo sa pre neho veľmi príjemne, lebo to zjavne vie roztočiť a na "koberčeku" sa cítil ako doma. Hrali sme skladby od Led Zeppelin, Ray Charlesa, AC/DC, Jimiho,The Rolling Stones a i. Do pár skladieb sa pridal aj náš dobrý kamárát Imi Muszka na ústnej harmonike :) Ja osobne som si koncert celkom dobre užil, len musím sakra dávať pozor! Keď sa totiž vžijem do hrania, často sa pristihnem,že nedýcham a potom sa dusím :D viem, znie to blbo, ale je to tak, po sólach som večšinou mŕtvy. Hrali sme asi dve tri kolá a zozbierali sa najši najbližší známi z tamojšej oblasti, popili sme dačo, zjedli sme pizzu a pokecal som ešte s Benom, s ktorým som určite nehral naposledy. Ponáhľali sme sa domov, lebo som slľúbil, že dievčinu dopravím domov okolo trištvrte na jednu...bolo 1:06 keď sme vyrážali, ael myslím, že nebol problém :) zaspávalo sa mi vcelku príjemne po takom koncerte.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára