nedeľa 10. júna 2012

Csukamáj Olaj @ Tűzvirág, Nesvady 3.6.12

O tom, že na tomto krásnom festivale v Nesvadoch neďaleko Nových Zámkov hráme aj tenot rok som sa dozvedel v opodstate od svojej priateľky, keď zbadala meno našej kapely na plagáte. Bolo to asi mesiac pred koncertom a ja som o ničom nevedel :D ale vravím si "Nedeľa, OK". A tak to celé začalo.

Nedeľa: Nedeľu ráno sme začali ja, Miško (Hajlok Blues Band) a Mikey (The JointVenture) skúškou v kultúrnom dome s dievačatami zo speváckeho zboru. Nacvičujeme pár skladieb bigbítovej sekcie koncertu ich desaťročnice, ktorá sa uskutoční 16.6. (na moje narodky) v kulturáku v Nových Zámkoch. Skúška šla viacmenej v pohode. Po skúške ma prišla vyzdvihnúť milá a šli sme k nej na obed. Po uplynutí času trávenia potravy a nepozeraní dielu seriálu mi zavolal Erik, že za chvíľu ma vyzdvihnú. Stretli sme sa pri Family Shop-e a naložili sme môj aparát do auta, no nemal som srdce nechať moju lásku napospas zamknutým dverám, tak som ostal s ňou a využil som fakt, že moji rodičia boli v tom čase tiež v meste a tiež sa chystali na koncert do Nesvadov. Tak po prechádzke, blbnutí na ulici a čakaní na rohu sme nasadli do auta aj my. Prvá zastávka bola na Aňali u mojich starých rodičov a babke sa splnil sen, stretnúť priateľku vnuka. Po pohodičkovaní so starcami sme sa pobrali o dedinu ďalej.
_______________________________________________
Na festivale Tűzvirág (Ohnivý kvet), sme prvý krát hrali minulý rok jak s Csukamáj Olaj, Tak s JointVenture(trio) s Bonzom, keď sme hrali pred Petrom Lipom. Bol to vtedy skvelý večer plný zaujímavostí.
Tento rok to bolo znova tak :) Keď sme dorazili hrala kapela Last Blues Band a Otto s Ivette už tancovali, čiže bolo všetko v poriadku. Príjemná atmosféra zadného dvora krčmy Olivera Lábskeho zo skvelej miestnej kapely História, cigánska pečienka (má s tým názvom jedla niekto problém?!), klobásky a alkohol, kopec príjemných ľudí a všeobecná dobrá nálada. Postretali sme veľa priateľov z koncertov, rodinných príslušníkov i duše dávno stratené. Po chvíli dorazili aj rodičia mojej Sylvinky a tak došlo k tomu, k čomu raz muselo dojsť. Prvá konverzácia našich rodičov. Boli odkázaní na to sedieť pri sebe celý večer, takže nemali na výber. My dvaja sme sa ponevierali povôkol, pokecali s Csillou, fajn babou, vypili sme pivo, zatancovali sme si na unplugged verziu skladby Little Wing v podaní dua Hodossy Marianna - Gálffy József. Nadišiel však čas, aby sme so šťukami nastúpili my. Pri pive som spísal zoznam asi 11 skladieb. Hralo sa mi fakt veľmi dobre a odozva ľudí bola fantastická. Z recesie sme zahrali aj spomínanú skladbu Jimiho Hendrixa, keď už ju hral každý pred nami, no keď som zahájil poslednú skladbu, prišiel ku mne Oli a milo povedal "Chlapci, sakra, nemôžete teraz skončiť, teraz určite nie, veď sa na nich pozrite, dajte aspoň ešte tri skladby.."...Tak reku dali sme asi aj 4 a nikto neľutoval :) Bol to fantastický večer a kto nepozná Tűzvirág, je načase aby ho navštívil. Končí dnes, ale nenechajte si ho ujsť budúci rok. Kopec jedla, remeselníckych výrobkov a tradičných aktivít v prostredí príjemných ľudí s vynikajúcou hudbou rôznych žánrov od folklóru, cez jazz, blues a funky až po tvrdšie žánre.
_______________________________________________

Po koncerte ma čakala moja odmena: cigánska pečienka a klobáska, mňam. Akoby zázrakom Erik nechcel svôj podiel, tak som ho podaroval malinkej, lebo bola veľmi hladná. Jeden milý miestny chlapík, hudobný nadšenec, ktorého sme stretli aj po minuloročnom koncerte, ma pozval na panáka, čo bolo veľmi príjemné gesto. Chvíľu sme pokecali a potom sme sa pristavili so Sylvinou k našim rodičom, ktorí sa zjavne rozprávali bez veškerého náznaku vynútenosti :-O bolo to šokujúce :D Naložili sme moje veci do auta a každý sme sa pobrali svojou cestou. Bol to nádherný deň plný aktivít, ktoré pokladám za zmysel môjho života. Kiež by bolo viacej takých :)

A teraz sa vrhám do učenia Mechaniky a Elektriny&Magnetizmu, keďže v utorok a štvrok mám skúšky. Držte mi palce, nech sa stane zázrak :)
Majte sa pekne, ľudkovia. Šírte lásku k blížnym a kašlite na materializmus, ten nás iba zotročuje.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára