sobota 19. mája 2012

Spoza výkladov - Csukamáj Olaj

Koho zaujíma iba koncert samotný, prosím preskočte na Sobotu.

PiatoQue
Práve prežívam skúškové obdobie druhého ročníka na vysokej škole odboru Fyzika materiálov a učím sa najťažšiu skúšku. Keď sa učím, tak mám prísny harmonogram činností, musím mať okolo seba poriadok, kľud a štuple v ušiach, aby som nepočul ani šum počítača, či písanie pera. Osvedčilo sa mi to z predošlých semestrov. Mojej láske to však samozrejme nevyhovuje, lebo v takýchto časoch kladiem do popredia štúdium, ostatné počká. No ale aby som nebol za nepríjemného, nadbehol som si v harmonograme a miesto jednej témy za deň som vo štvrtok stihol tri a tým pádom som si spravil krásny deň voľna pre svoju malú a deň voľna na dnešok.

SoBota
Začiatok dňa som ešte strávil s bratom v záhrade a neskôr pri kosení trávnika s kvalitnou hudbou v slúchadlách. No po sprche som užaj vyrážal na stretko s chalanmi pri skúšobni. Bolo pol druhej keď sme aparáty napratali do Robiho starej "feldy" a vyrazili sme do Podunajských Biskupíc pri Bratislave. Hrali sme na malom festivale Rock v Múzeu, o ktorom si detailnejšie prečítajte na strénke slovakbluesu  Rock v múzeu .
V aute sme sedeli Ja, Rady, Erik a šoféroval Vlado, Robi bol na akomsi firemnom opijáši v Čechách a vyjednával nám to krásne víťazstvo v hokeji...síce dohodnutý rozdiel mal byť 6:2 a realita znela 3:1, čiže polovica, dúfam, že to neznamená, že zajtra budú tým chlapíkom s korčuľami a hokejkami vysieť na krku strieborné medaile. Ukáže čas.
 Koncert samotný bol v skutku príjemný. Po dorazení na miesto zločinu sme sa poobzerali vo fascinujúcom Múzeu obchodu, pobavili sme sa na niektorých vecičkách, zo zopár vecí sme si vystrelili a šli sme ochutnať pivo. Mňa osobne žial neoslovilo, ale ostatní sa až tak nesťažovali. Po pive sme vyložili werkzeug na pódium  napísal som playlist (medzitým dorazil Robi s partiou z práce v dobrej nálade samozrejme). Playlist stál z asi 7-8 skladieb + nejaký ten prídavok , ale hrali sme, dá sa povedať, pre prázdne stoličky v krásnom prostredí pod stromami na dvore múzea. Nesťažujem sa, nemám to nikomu za zlé, veď sme dohrali tesne pred začatím zápasu SVK - CZ a tiež sme sa po koncerte ponáhľali do auta počúvať zápas. Pred odchodom nás prehovárali nech si dáme úžasne vyzerajúceho grilovaného moriaka, že potreboval už len 10 minút na grile, no nedalo sa inak. Slintali sme iba "spoza výkladov". Po pár minutách jazdy nám však odišiel signál a rádio sme museli počúvať z telefónu...ach, toľké napätie. Koniec zápasu sme už dopozerali v krčme  Hubert v domácom Kiero Grande a potom sme sa pobrali domov.
 
Teraz mi triešti v hlave a píšem tieto slová a prichádza na mňa trpký smiech, že zajtra ma znova
 čaká elektrina a magnetizmus. (Blbne mi blog, takže tento kúsok textu si musíte užiť v oranžovej (: ) Majte sa fajn, ľudkovia! Šírte lásku a uvedomte si svoje hodnoty, nech je život krajší, keď už nie pre nás, tak pre ďalšie generácie.

P.S: video a foto report zrejme nájdete niekde na internete v najbližších dňoch, obektívov a kamier tam totiž bolo požehnane. Dúfam, že sa ostatným kapelám hralo aspon tak dobre, ako nám :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára