sobota 29. októbra 2011

B & The Moneymakers @ Hollywood Biliard Club Nové Zámky 29 oct ´11

Priznám sa, Borisa Čiampora som poznal len z jeho tvorby v tých časoch fenomenálnej bluesovej kapele (aspoň ja milujem ich albumy "Hrubá múka" a "Za fúzy ma poťahaj") ZVA 12-28. Stretol som ho osobne ešte way-back pred jeho sólovou dráhou na koncerte ZVA vo Veľkom Kýre. Skreslená ústna harmonika cez domácky vyrobený lampový aparát ma proste nenechala kľudným, proste hráč ako sa patrí (vrelo odporúčam vyššie spomenuté albumy ľuďom, ktorí ich ešte nepočuli, tuším sa dajú zohnať aj na slovakblues.com )
Bol piatok 29eho októbra, ráno som skočil do školského labáku odmerať pár údajov na výpočet momentu zotrvačnosti jedého hriadeľa a potom som sa pobral domov upratať...veď viete, nech neporiadok obľubujete ako veľmi chcete, predsa svoju priateľku neodradíte :D k časovému intervalu 15:30-18:10 sa teraz takto verejne radšej nebudem venovať...ffuh...ffuh ;) Potom som sa pobral na skúšku s CSMO. Skúška bola úžasná, aspoň ja som si užil, konečne som si našiel tón ktorý mi vyhovuje :D znova! Padla fľaša ochutnávkového červeného od DJ Viktora a pobrali sme sa Vlado, Robi a Ja do Nových Zámkov. Vždy pripravený technik Štegy pri pulte, Feri a Miro vpredu pri zvučiacej kapele a Otto s Ivett nedočkavo čakajúc na prvé groovy do tanca :) Pre tieto nálady mám rád tunajšie blues. Samozrejme padli ďalšie poháre červeného, ale cítil som sa fantasticky. Boris má neskutočný hlas a tá hra na harmoniku. Špica. Skladby hrali od rôznych velikánov ako LIttle Walter, Howlin´ Wolf a iných, ktorých mená zrejme zahmlil alkohol v mojej krvi, čo už. Jedno je však isté, táto kapela mala úžasný groove, rozhýbali viacej ľudí k tancu, dokonca som si aj ja sám zatancoval na mieste, ťažko opisovať ten pocit z tej kapely, ale veľa krát som sa pristihol sediac so svojím pohárom so zavretými očami usmievajúc sa radosťou z hudby. Všetko klapalo a neexistovali v tom momente problémy, nič, len skvelá hudba. Taký bol pre mňa koncert Borisa Čiampora. Dúfam, že som ich nevidel naposledy!

zostava: Boris Čiampor - ústna harmonika/spev
Lukáš Hrončiak - gitara
Teo Bindas - gitara/spev
Vlado "Chlebo" Chlebničan - basová gitara
Igor Babiak - bicie
Martin Vido - klávesové nástroje

a malá ochutnávka
Ako by Bonzo povedal: Keep Bluesin´!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára