utorok 11. októbra 2011

Boboš Procházka/Marek Wolf/ The JointVenture 7oct2011

Začal by som tým, že občas sa proste ocitnem na pódiu hrajúc, tancujúc a usmievajúc sa od ucha k uchu od šťastia v groove skladby...ale o tom potom.
Včerajší večer bol úžasný. Bol troška upršaný, ale ešte v rámci normy. Okolo šiestej som sa stretol so Sylvi a prešli sme sa kúsok a zablúdili sme do jednej fantastickej čajovne. Úplne skvelé miesto, starý dom prerobený, má to skvelú atmosféru a sedeli sme na starom gauči a cítil som sa veľmi príjemne. Čoraz viac si uvedomujem, že už nemusím nič hľadať, len troška čakať :) veľa sme sa rozprávali, popíjali pekelne horúci čaj a oňuchávali éter...chcem taký gauč a takú izbu a takú ženu °______° ...potom sme sa vybrali do ulíc, ja do Hollywoodu a ona napred kamarátke Klaudii (príjemné malé žieňa, neskôr milo pripité ^^). Po príchode tam už bol aj Robi, kt mi priniesol pakšament a v ten večer to zvučil (chlapec má talent a rozumie sa tomu...vždy sa udivujem ako môže mať až taký prehľad v tých kábloch a prístrojoch, mne vtedy zamŕza mozoQue ) Pozdravil som sa s Ferim, Marekom a mágom ústnej harmoniky, Bobošom. Chlapi boli v skvelej nálade čo am tešilo :)
Prvé kolo hrali len Erich s Marekom. Erichove úžasné ,síce depresívne, ale veľmo dobre spravené skladby s Marekovou loop-ovou hrou s veľa delay efektom, proste niečo ako katarzia. Medzitým som mal čas sa venovať svojej láske :) Potom bola pauza a rozbalili sme groovy ^^ aj Mikey vravel ,že už dávno sme si nezahrali tak dobre jak v ten večer. Na pódiu bolo niečo zvláštne, harmónie, ktoré Erich s Marekom používajú sú doslova neštandardné, také ako mám ja rád, resp také, do ktorých môžem hrať veci ktoré mám najradšej :) Dostalo sa mi cti zaspievať si pre nich tiež jednu skladbu, pri ktorej sme tiež veľmi bavili, hoci viem, že viacerí tú skladbu nemáme radi, ale diváci o to radšej :) SKladbu sme ukončili symbolicky fantastickou verziou skladby JJ Cale-a, Friday, neskutočne som si užil ten večer...fakt vynikajúco. Dnes nás zase čaká boogie v Zemnom s CsMO ;) Takže zatím, bye
Ady

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára