utorok 11. októbra 2011

Hollywood Billiard Club Nové Zámky spet9 2011

Ako som už písal, s legendárnym Blues Pubom sme sa v 22. júla rozlúčili slušnou nakladačkou...no a takisto sme to spustili v Mirovom Hollywood Billiard Klube v prízemí kina Mier v Nových Zámkoch. Ráno toho dňa (piatok 9. september) som ešte stihol zamnipulovať môjho kamaráta Vlada, bay večer šiel autom na ten koncert, lebo by som bol býval šiel vlakom aj tam aj domov ( o čom sa neskôr zistilo, že by to ani nebol problém...ale o tom potom). Okolo obeda či skôr okolo tretej som skočil do mesta na rozlúčku s kamarátkou, ktorá odchádza do Brna a vráti sa až na Vianoce a potom som si šiel kúpiť nové nohavice na koncert, nech už teda gala, keď raz gala! Prišiel som na vlakovú stanicu a vidiac môj vlak odchádzať som sa otočil na päte a šiel som na bus. Doma som sa len osprchoval, obliekol najedol a užaj u mňa bol Vlado a mohli sme vyraziť do nového začiatku.


Hneď zo vchodových dverí som pri pódiu videl Bonza, Feriho a Mira preberajúc staré časy hudobnícke, ktorých si mýslím užili všetci habadej. Feri mi však zabudol priniesť gitaru (keďže Michelle je momentálne žial v divnom rozpoložení :/ ) ale aj to sa vyriešilo. Bolo tiež zaujímavé prechádzať sa po klube a počuť reči pre mňa neznámych ľudí ako "Pozri, to je ten gitarista, nie?" :D jasne, bol som to ja. Dal som si s valdom panáka a oznámil mu zároveň, že toho večera bude zvukárom, neprotestoval (vyžíva sa v tom...a aj sa tomu rozumie (: ). Za krátku chvíľu dorazila aj moja láska tak som sa jej konečne mohol trocha súkromnejšie venovať. Potom prišli Tomi s Noémi, pokecali sme, pohaluzili a s malou sme šli na obchôdzku okolo kina. Potom ma mierne neštvala Katka (mierne pripitá, extrámne hyperaktívna a bezzábranová)...s takými ľuďmi ťažko viem narábať a je mi ľúto, ale jedinou reakciou, ktorú viem podať je negatívny odstup...Eugen by ju bol už prebodol rukou a následne roztrhal, bezduché telo dokopol bokom...ale ja som sa snažil zachovať chladnú hlavu, už aj kvôli prítomnosti miamor. šiel som pripraviť svoje veci a zbadal som, že sa už nakopilo viacero muzikantov: Janči Pásztor, Vlado Urbanovský, Dura Turtev, Arnold Áron (ústna harmonika ! ) , jeho žena Andrea (klavír/varhany), Imi Muszka (harmonika) a Gyuszi Bukor Hosszú (harmonika) a ešte jeden chlapík, ktorého menožial neviem, ale hral na gitaru a veľmi dobre :) Samozrejme za bicími sedel náš Mikey Šrámek. Čiže muzikantov nás bolo požehnane. Prvý set sme hrali Janči, ja, Mikey, Feri a tuším aj Hosszú pod vedením Duru Turteva. Bol to veľmi príjemný set a konečne sa mi dostalo aj cti zahrať si s Jančim...až na to, že jeho kombo mi skoro hlavu utrhlo :D Dali sme prestávku a ja som sa konečne mohol venovať svojmu usmievadlu. Ďalší set hral Vlado Urbanovský, Arnold, Andrea, Mikey a spomínaný neznámy. Malo to úplne inú šťavu keďže madamme Andrea celú hudbu veľmi vkusne podfarbovala kde klavírom, tam hammonom a počúvalo sa to úžasne. Potom prišiel pred polnocou čas na poslednú zostavu pod velením Bonza a tuším som si zaspieval aj ja...len neviem v akom poradí, viem, že Peter to zakončoval :D dostal slinu lebo na ňom bolo vidno tú detskú nabudenosť a skladby súkal jednu za druhou (samozrejme všetko tanečné nakladačky, keďže obe katky tam neobsedeli a tancovali oživot a zlanárili tancovať aj iných ľudí :) tak to má byť) Hralo sa fantasticky a keď sme dohrali, bol som úplne bez ponímania času ale z davu som začul "jebem na to, idem domov, veď je pol tretej" a vtedy ma tiež zamrazilo :D 2 apol hodinové kolo, tomu vravím päcka! Nik z nás už nevládal, ale za jedného sme si ešte slávnostne dali pri bare :) Domov sme brali aj Coca a Maťa, ktorému pri nasadaní Coco privrel prsty xD ale keďže obaja mali "mierne" zvýšenú hladinku, tak z toho nebola až taká bolesť :D Samozrejme sme museli zastaviť na benzínkovej bagete, polichotili sme predavačke a mohli sme ísť spať. Doma som si ľahol o 3:20. O včerajšku strávenom so Silvi na Zeitgeist Media Festivale v Nitre, napíšem snáď zajtra, teraz sú u nás hody a mal by som sa venovať trocha aj svojej rodine...ale beztak ma dosť bolí hlava :/ neva, bude ako bude.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára