utorok 11. októbra 2011

The Joint Venture V4 at Sziget aug10 2011

S Robim sme sa po vymenení crossoveru ocitli v Zemnom. Do Pešti šoféroval Gusti, v aute nás bolo 6, ja, Robi, Mikey, Feri, Laci a Gusti. Cesta prebehla bez problémov a detaily radšej vynechám, lebo akosi sa mi maličkosti už zlievajú dokopy za posledné 4 dni. Po tom ako sme dorazili na miesto, museli sme sa ešte dostať pri Bluesový stage, číslo 5, pod vedením Andora Oláha, skvelého bluesového harmonikára. Jak sme sa tak dreli cez davy mladých ľudí, na kapotu auta sa nám zvalila bujným poprsím obdarená žena a predviedla niečo z umenia zvádzania a my sme sa dobre pobavili :D Gusti dokonca dostal pusu na lýco...o náladu hneď na začiatok bolo postarané. Zaparkovali sme, vzítali sa s Andorom a Lukaszom z poľska, ktorý s nami tiež hral. Och, samozrejme, v druhom aute cestoval Dura a Jakub (ako sme sa na koncerte presvedčili, vynikajúci harmonikár, astabeťár) Keď sme prišli, už hral skvelý Vali "SirBlues" Racila, z Rumunska (nižšie na fotkách) ktorý svojím zjavom pripomínla akúsi rozprávkovú bytosť, prekvapil ma však svojou perfektnou angličtinou a hlasom takmer identickým s Ericom Claptonom. Veľmi príjemná muzika. Medzitým ma v dave našiel Zsolt, rumunský maďar, ktorý nás videl hrať v Temešvári :) pozeral na mňa a vravel "you played in Timisoara on sunday, didnt you?" :D po 10 minutách konverzácie som sa dozvedel, že vie aj po maďarsky tak sme sa zasmiali :D zoznámil mňa a Feriho z jedným dôležitým týpkom, no žial moja pamäť na mená a funkcie je strašne biedna, takže vlastne ani neviem o čo prichádzam...snáď sa Feri pamätá. S Mikeym a Robim sme sa šli mrknúť na Within Temptation, ktorí hrali vážne skvele a taký dav ľudí vidí človek málokedy (resp. dedinský domased ako ja). Vali dohral a boli sme ready to play, rýchlos me si všetko uložili ako treba, naladili sa, nastavili monitory a mohlo sa hrať, v prvých troch skladbách bol line-up: Dura, Laci, Mikey, Lukasz a Jakub, po tretej skladbe som sa pridal aj ja a dali sme ešte ďalšie dve. Po tom Lukasza vystriedal Feri a mohol začať rock n roll. S publikom sa komunikovalo skvele, odozva priadna a haldina alkoholu v ich krvi optimálna :) všetko bolo ustlate pre poriadny nárez, keďže sme sa dohodli, že jemnejšie veci si necháme na inokedy. Dalis em asi osem skladieb, no nepustili nás len tak bez boja, taks me to zabili ešte Crossroadsom. Len som sa tak rozplýval nad Jakubovou hrou, cuker! Dúfam, že sa ešte stretneme na jednom pódiu. Po našom koncerte som sa rozprával s dvoma náhodnými ale krásnymi holanďankami, boli milé a vypytovali sa všeličo. Potom sme šli pozrieť Motorhead a chlapíci vážne nesklamali :) Dali aj moju srdcovku Going To Brazil a šťastne sme mohli ísť domov...šťastne no...hlava ma strašne bolela už počas nášho koncertu, zrejme lebo som v ten deň nemal kafe. Musím si to niekam zapísať sakra, nemám rád bolesť hlavy...čo mi pripomína, že ani dnes som nemal kafe a ani som nejedol ( a to je už 17 28 sakra) za hodinu idem na skúšku s Csukamáj Olaj, takže ma prosím ospravedlňte, ale musím fičať :) hoj

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára