utorok 11. októbra 2011

Csukamáj Olaj @ Hollywood Billiard Club Nové Zámky 30/9/11

Fuh, už dávno som to tu neaktualizoval...nuž,ale už dávno nebolo o čom písať, resp. čo smiete čítať :P Takže ku koncertu.
Bol piatok, poobede som mal romantické seánsy povaľujúc sa s pečenou tekvicou v mojej izbe, samozrejme nechábala kofola, náhrdelníky a starý rasista (zainteresovaná vie o čom ;D ) Večer sme sa stretli s chalanmi po vyše mesiaci pri skúšobni so zámerom vyraziť na koncert do Hollywoodu ( tentoraz len do novozámockého pod velením Mira Kršáka) . Trafáky v lampových kombách su fest ťažké a jedno nám nedávno pribudlo , čiže Robiho auto už takmer "lízalo" vozovku :D Po príchode sme sa rozložili na mne už známom pódiu (podotýkam, že sa na ňom hrá veľmi dobre :) ). Potom prišla moja láska a chvíľu som sa jej venoval, zoznamko s jej kamarátkami a tak :) Filmové premietanie v Kine nad nami sa skončilo a mohlo sa začať, bolo asi pol desiatej keď sme spustili show a musím poďakovať všetkým zúčastneným tanečníkom. Hrá sa fantasticky keď sa to pred človekom hýbe a tu bolo pohybu až-až :) Koncert sme podelili ako tradične na tri sety skladieb cca po 7, posledné kolo sa natiahlo na 10 skladieb a myslím, že z neho je aj celkom slušný video-záznam, z ktorého dve skladby som už mal to šťastie vidieť. Šťastie preto, lebo už dávno som nepočul ako znieme smerom von z pódia a bol som nad mieru spokojný. Hlavne so zvukom svojej novej gitary ♥ kúpil som totiž od Feriho vynikajúceho mexického strakáča, ani neviem, čiv ôbec chcem USA, keď tento je tak dobrý...síce, drevo a rezonancia drahšieho nástroja je veľmi inšpirujúca, ale necítim vôbec žiadne súrenie :) a to ma teší, lebo peňazí mám teraz pomenej. Ale vôbec, teraz som celkom spokojný so svojím zvukom. Koncert sme zakončili skladbou Sweet Home Alabama (keďže sme začínali Sweet Home Chicago) a ľudia boli už tiež dosť unavení :) Vyprevadil som žienku do tmy na polcestu domov a vrátil som sa dokončiť to najhnusnejšie na hudobníckom živote :D upratovať, skladať, nosiť!!! fuj ...potom samozrejme nechýbala benzínková bageta, ktorá mi však tento raz nechutila tak dobre ako kedysi. A v skúšobni zas to Gottverdammte vykladanie...a potom sladký spánok...takto to večšinou vyzerá :D toť vsjo čo by som chcel o tomto koncerte spomenúť. Ak ste zvedaví na videjá, tak si nájdite na fejsbrúku stránku Hollywood Biliard (s jedným l ) Club a nájde ich medzi videami skupiny :) tak zdar ľudkovia a nezabúdajte dýchať zhlboka...je to zdravé ;D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára